viernes, 12 de abril de 2013

Normas de classe del nois de TASOCT

Va arribar el moment de presentar el nostre vídeo que hem filmat amb les Normes de la Classe.
Va ser una cançó sorgida d'un capítol de la serie Los Simpsons i ens va fer il·lusió fer un remix d'aquesta.
Personalment em vaig sentir molt orgullós d'editar-lo i portar-ho a fi i vaig gaudir de valent amb els meus companys que són increibles.

Normes sorgides dintre de la cançó:
-No menjar a classe.
-No fumar.
-Ser puntual.
-No móvil i prendre atenció al professor.
-Sentar-se bé.
-No dormir.
-No es pega ni es beu ni es pinten les parets.
-No es patina a pels passadissos.


Esperem que us hagi agrada't i també em prepara't una sorpresa al final del vídeo que segur que us agradarà.



1 comentario:

  1. I jo pensant tota la setmana perquè portava el Toni el monopatin cada día!!
    Heu fet un bon treball i es nota que us ho heu passat bé treballant junts, objectiu aconseguit!!!

    ResponderEliminar