sábado, 25 de mayo de 2013

representació de un conte.

Aquest dimarts passat a oci vem representar per grups un conte. Va ser una experiència nova que em va agradar molt, encara que el meu grup o vem fer malament, ja que ens vem saltar un bon troç i no va quedar be ni es va entendre el significat, el motiu va ser que una companya va ser operada i no va ensejar ni un dia i un altra companya el dia de l'assaig també es va trobar malament i tampoc va vindre. Sens va donar l'oportunitat de repetir-ho el dijous i així o vem fer. Estic contenta ja que ens va quedar força bé, els companys i companyes de classe van entendre el significat i jo personalment segueixo donant-me compte de que m'agrada molt interpretar ja desde petita. Amb 10 anys vaig entrar a formar part d'un grup de teatre i vaig estar 11 anys, feiem bolos, anavem de concurs, una experiència molt agradable i que porto a la sang ja que la meva mare també va fer teatre durant molts anys i la veritat era una bona actriu. Ella ens va deixar desgraciadament fa 18 anys, però allà on estigui, li vui donar les gracies per deixarme aquesta herència del món de la interpretació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario